Hotelový porcelán, aneb vizitka každého dobrého hotelu
Hotelový porcelán, aneb vizitka každého dobrého hotelu
Myslím si, že každý z nás navštívil nějaký hotel? Nebo se mýlím? Malý či větší v Čechách i v zahraničí. Stejně jako domácí porcelán a zařízení je naší známkou vkusu a praktičnosti, tak i hotelový porcelán je chloubou každého gastro či hotelového zařízení. Každý detail, který se může zdát naprosto nedůležitý, hraje pro jiné velkou roli. Někdo rád okázalost, druhý jednoduchost, ale 100% účelnost a jemnost. Jinému stačí hrneček na vše i na šampaňské. Nic proti ničemu a nikomu. Ale proč jít do hotelu, kde je luxus jak výkřik do tmy a hotelový porcelán je kýč, plný přehnaných nápadů a emocí. Půjde tam jedině člověk, který má stejné smýšlení a cítění. Já jsem raději na jemnost, něžnost oslovení duše. Tam, kde se cítí člověk jako doma. Kde harmonie dýchá z každého koutu, maličkosti…
Ano každý dle vlastního vkusu a cítění. Nikomu nic nenutit, ale ruku na srdce hotelový porcelán je důležitý. Nemyslíte? Nejen pro nás hosty, ale i pro zaměstnance, celý personál. Můj názor je, že hotelový porcelán odráží charakter myšlení vedení. A nejen to. Je to dle mého laického pohledu, jaký má přístup ke svým zaměstnancům. Také to je pohled na jeho potencionální zákazníky, potažmo hosty, tedy řečeno investory. Když je vedení empatické a naslouchá, hlavně má zájem o svou práci, tak není pochyb, že vybere a obklopí se hotelovým porcelánem, nejlepšího vkusu.
Vše záleží jen na nás na lidech. Nikdo, kdo této či jiné práci nerozumí v horším případě ji činí jen z nutnosti přísunu financí na život. By asi neměl mít právo veta rozhodovat. A už vůbec ne o hotelovém porcelánu. Byla by to kalamita, pro všechny v jeho blízkém okolí. Není nad smutný pohled prázdného hotelu a kyselých obličejů zaměstnanců. Jaký vy jste typ hotelového porcelánu?